Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Been - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Been - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

27 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Over 3 dagen is het zover, dan begin ik eindelijk aan mijn lang gekoesterde droom. Op dit moment koester ik hem even iets minder, want ik heb last van enorme inpakstress. Ik ben in het afgelopen uur al 2 keer naar de etos geweest en begin me toch echt af te vragen hoe alles in hemelsnaam in mijn backpack moet passen.

Gelukkig heb ik nog even en zijn mijn ouders bereid om me te helpen (wat vooral betekent dat ze de helft van wat ik uitkies weer terugdoen in mijn kast).

Ik zal proberen de komende tijd regelmatig te schrijven, maar ik weet zelf hoe rampzalig ik ben met dagboeken, dus reken er maar niet teveel op.

  • 27 Juni 2012 - 16:16

    Corinne:

    Die ouders van jou hebben het ook maar moeilijk met zo'n stresskipje!!! Bewaar nog even de rust. En, nog even genieten van elkaar voordat je vertrekt. Dikke kus, C

  • 27 Juni 2012 - 16:59

    Inge:

    Hé stresskip,

    Als je je bedenkt dat alles wat jij bij de Etos, Zara, H&M of waar dan ook koopt/hebt gekocht, je ook Down Under kunt kopen...........relax je vanzelf! Er zijn daar ook wasserettes (dus als het écht moet) en wat vooral handig is: kleding die snel droog is! Je hoeft er niet mooi uit te zien, als het maar lekker zit (toch?). Probeer ook van het inpakken te genieten en kies dat uit waar je echt niet zonder kan..........oké dat is moeilijk!
    Nou, tot zover de tips van je tante....
    x Inge

  • 27 Juni 2012 - 17:52

    Peter:

    Kom op Skippy, rustig aan ... er kan wel 58 liter in je rugbuidel ! Mnder stuiteren XXX

  • 29 Juni 2012 - 12:34

    Marlie En Gerard:

    Dag Amber,
    We wensen je een heel goede reis naar Downunder. Heel veel plezier en maar niet teveel stressen. Leer je wel af daar. We blijven je volgen.
    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Amber

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 11474

Voorgaande reizen:

21 Februari 2017 - 07 Oktober 2017

Argentinië

05 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Cuba

30 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Down Under

Landen bezocht: