Livin' the dream - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Amber Been - WaarBenJij.nu Livin' the dream - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Amber Been - WaarBenJij.nu

Livin' the dream

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

11 Juli 2012 | Australië, Byron Bay

Blue Mountains lijkt inmiddels alweer zo lang geleden, maar dat is toch echt waar ik met mijn laatste blog gebleven was.

Na 2 uur in de trein te hebben gezeten, waren we eindelijk in de bergen. Het was heel koud, maar het voelde eigenlijk wel lekker. Ik kreeg meteen een soort kerstgevoel toen ik aankwam! We waren er de eerste dag best laat, dus we hebben nog even gekookt en spelletjes gedaan bij de openhaard, maar zijn daarna gewoon gaan slapen. Zaterdag hebben we voor het eerst echt gewandeld. We hebben een wandeling van 4 uur gemaakt langs de Three Sisters en de Katoomba Falls. Daarna hebben we heerlijk warme chocolademelk gedronken en lekker gegeten. Die avond kwamen we een paar andere Nederlanders tegen en we hebben echt een superleuke avond gehad! Heerlijk de hele avond met elkaar gekletst en Christmas in July gevierd (blijkbaar hebben meer mensen het kerstgevoel in de Blue Mountains)! Zondag wilden we iets rustiger aan doen, dus we zijn naar een meertje in de buurt gegaan en hebben daar gepicknickt.

Maandagochtend zijn we vertrokken uit de Blue Mountains, maar daarvoor moesten we wel een sprintje trekken naar de trein. Dat gaat helaas toch niet zo makkelijk met een backpack, rugzak en nog een tas.. Ik heb denk ik de rest van de week spierpijn! De kluisjes op het station waren vol, dus we moesten de hele dag met onze rugzak slepen, omdat ik pas 's avonds met de Greyhound ging. We hebben de ferry naar Darling Harbour gepakt en daar lekker in het zonnetje gezeten. Gelukkig was Iris zo lief om op mijn spullen te passen zodat ik nog even over de Harbour Bridge kon lopen, was supermooi! Die avond ben ik voor het eerst met de Greyhound gegaan en gelukkig heb ik wel een beetje kunnen slapen, dat scheelt toch.

Ik kwam 's ochtends om 10 uur aan in Byron Bay en ik had om 12 uur meteen mijn eerste surfles! Dat was echt superleuk! Vandaag heb ik ook weer gesurft en het is echt zo fantastisch! Ze noemen het hier niks voor niks ' Livin' the dream'! Omdat ik een soort pakket had geboekt, kreeg ik ook gratis ontbijt en een keer avondeten, dus ik heb vanochtend lekker gebakken eieren met spek gegeten, ook wel eens lekker! Morgen ga ik door naar Brisbane, maar eerst even lekker bijslapen en hopen dat ik geen spierpijn heb!

  • 11 Juli 2012 - 13:18

    Peter:

    Spierpijn, uitrusten .... dat je daar tijd voor hebt !!! Fijne reis naar Brisbane .... enne, kan niet wachten op die surffoto's !
    XXX knuffel

  • 11 Juli 2012 - 13:31

    Corinne:

    Poeh, poeh! Gaat het allemaal nog daar down under? Slow down, girl! Kan niet wachten op de foto's. Dikke kus, mama

  • 12 Juli 2012 - 08:15

    Oma - Opa:

    Blauw zien van de kou op de Blue Mountains, dat vinden wij een goeie, maar je hebt wel genoten. Wat fantastisch. Op naar het volgende project. Liefs en knuffel.

  • 12 Juli 2012 - 10:21

    Amber De Been:

    Dankjewel voor al jullie reacties, echt leuk om te lezen! Surffoto's volgen nog, maar ik kan ze pas downloaden als ik thuis ben..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Amber

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 11484

Voorgaande reizen:

21 Februari 2017 - 07 Oktober 2017

Argentinië

05 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Cuba

30 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Down Under

Landen bezocht: