Het begin van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Been - WaarBenJij.nu Het begin van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amber Been - WaarBenJij.nu

Het begin van een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Amber

03 Januari 2017 | Nederland, Amsterdam

Aanstaande donderdag is het zover, dan begint mijn volgende grote buitenlandavontuur. De komende maanden zal ik via dit blog al mijn avonturen en ontmoetingen weer proberen bij te houden, zodat wie dat leuk vindt nog een beetje op de hoogte blijft van wat ik allemaal uitspook.

Ik vlieg overmorgen naar Cuba, waar ik Spaanse les zal volgen, salsa ga dansen en ongetwijfeld wat Cuba Libres zal wegdrinken.

Na zes weken ga ik (na een hele korte tussenstop bij het thuisfront) door naar Buenos Aires, wat ik voor de 6,5 maand daarna mijn nieuwe thuis mag noemen. Ik ga daar stage lopen op de Nederlandse ambassade, maar hopelijk blijft er naast de full-time baan gewoon genoeg tijd over om steaks te eten en de tango onder de knie te krijgen (want die steaks moeten er natuurlijk ook weer afgedanst).

Vervolgens zijn er nog een paar weken om ook wat van de rest van Argentinië (en misschien ook wel wat buurlanden) te ontdekken en dan is het in oktober toch echt weer tijd om naar huis te gaan.

Voor wie me in de tussentijd wil bereiken: whatsapp, mail en facebook blijft allemaal hetzelfde. Skypen kan ook, stuur me dan even een berichtje voor mijn naam! En tja, in Cuba zal ik het met twee wifispots in de stad moeten doen, dus vergeef me als ik niet zo snel antwoord.

  • 03 Januari 2017 - 23:21

    Miranda Cosse:

    Amber, heel veel plezier, leerplezier, ontmoet plezier, reis plezier en blog plezier. Ik zie je avonturen natuurlijk met veel ..... plezier tegemoet

  • 05 Januari 2017 - 11:47

    Corinne:

    Lieverd! Daar ga je! Weer een nieuw werelddeel ontdekken. Heel veel plezier! Geniet van de zon, de Spaanse taal, de mensen.......Dikke kus X Mam

  • 07 Januari 2017 - 14:48

    Peter:

    Hasta la vista XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cuba

Spaans en salsa in Cuba

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

¡Hasta pronto Trinidad!

05 Februari 2017

Dansjes op het balkon

26 Januari 2017

El Valle, Santa Clara y El Cubano

16 Januari 2017

Salsa en Cuba Libres

09 Januari 2017

Eerste dagen in Cuba
Amber

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 11473

Voorgaande reizen:

21 Februari 2017 - 07 Oktober 2017

Argentinië

05 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Cuba

30 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Down Under

Landen bezocht: