Laatste dagen Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amber Been - WaarBenJij.nu Laatste dagen Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amber Been - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Australie

Blijf op de hoogte en volg Amber

28 Juli 2012 | Australië, Sydney

Afgelopen woensdag ben ik op een van de leukste toers tot nu toe geweest; Uncle Brian's Fun, Falls and Forests tour. We hadden een hele leuke groep en de sfeer was echt top! We zijn naar 4 verschillende zwemplaatsen geweest, eentje met een glijbaan in een rots, een in een waterval, superleuk! Aan het eind van de dag zijn we nog naar een plek gegaan waar je vogelbekdieren kon zien, en na superlang wachten, zagen we er eindelijk een paar! Nog gezellig wat liedjes gezongen op de terugweg en daarna totaal uitgeput mijn bed ingedoken.

Donderdag was een beetje een rustig dagje. 's Ochtends mijn was gedaan en een beetje in het hostel rondgehangen. 's Middags ben ik naar de Botanical Gardens gegaan, die hier echt helemaal niks voorstellen, maar het was in ieder geval lekker rustig. Vanaf daar ben ik via de kust teruggelopen naar mijn hostel en daar kwam ik nog wat mensen tegen van de toer van gisteren. 's Avonds ben ik met hun iets gaan drinken in hun hostel en toen we daar zaten kwam ik ook opeens Sebastiaan, Leroy en Robbin tegen die ook op de Whitsundays waren! Daar nog even wat mee gaan drinken midden in het hostel op de grond, maar dat was daar blijkbaar heel normaal.

Gisteren heb ik een toer naar een aboriginalpark gedaan. Dat was interessant om te zien, maar je werd er helaas wel een beetje doorheen gejaagd. Ik heb nog een supervette handbeschildering gekregen en geleerd hoe je een speer en een boemerang moet gooien! Vanuit het park ben ik met een kabelbaan naar een dorp gegaan met allemaal marktjes, daar nog even de laatste souvenirs ingeslagen en vanuit daar met de trein terug naar Cairns.

Vandaag ben ik richting Sydney gevlogen, dus het was verder niet een heel interessant dagje. Ik zit nu in mijn hostel en ga zo misschien nog even naar de stad lopen, maar verder lekker slapen, want morgen ga ik richting Nieuw-Zeeland!

  • 28 Juli 2012 - 12:31

    Oma - Opa:

    Je hebt een leuke en spannende tijd in Australie gehad en nu op naar Nieuw Zeeland.Leuk dat je nog wat vriendjes tegenkwam om wat te gaan drinken. Wensen je een goede reis naar het volgende object. We volgen je.
    Liefs en tot de het volgende reisverslag. xxxxxx.

  • 28 Juli 2012 - 14:24

    Dag Amber:

    We volgen je reisverslagen met veel plezier. Uit je verslagen te lezen is je reis geweldig, veel bijzondere ervaringen, regelmatig leuk reisgezelschap en bijzonder leuke tours. Ten noorden van Sydney zijn wij niet geweest. Wat een tempo. Ondertussen al erg veel indrukken, maar nog veel plezier op je nieuwe bestemmingen.
    Groeten van Gerard en Marlie

  • 01 Augustus 2012 - 12:30

    Corinne En Peter:

    Dag schat,
    Eindelijk kunnen we je verslag lezen.... Inmiddels zit je al uitgebreid in Nieuw-Zeeland en de eerste ski-ervaringen achter de rug! Dat gaat dus echt allemaal heel snel. Kun je het zelf nog wel bijbenen? En wat een veelzijdigheid leg je aan de dag, zelfs naar de botanische tuinen, zou je ook eens in je geboorteplaats moeten doen :-)
    Heel veel kussen en knuffels van ons XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Amber

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 11509

Voorgaande reizen:

21 Februari 2017 - 07 Oktober 2017

Argentinië

05 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Cuba

30 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

Down Under

Landen bezocht: